forum.nie.com.pl

Forum Tygodnika Nie
Dzisiaj jest 24 lis 2020, 18:42

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5857 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 566, 567, 568, 569, 570, 571, 572 ... 586  Następna
Autor Wiadomość
Post: 31 lip 2020, 12:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:47
Posty: 5705
ufff, jaki cudowny upal mam!!! kocham taka pogode, wrecz sie rozkoszuje nia............. a w okolo malkontenci, kurwa, marudza ze goraco i ze ciezko wytrzymac i ze ja pierdole i tak dalej...... a jak sie upaly skoncza to zaczna , kurwa ! narzekac ze zimno, deszczowo, sucho i chuj wie jak jeszcze ...........

Ludzie wszedzie sa tacy sami tylko procentualnosc ich jednakowosci w poszegolnych dzialach czy tez dziedzinach jest rozny w zaleznosci od narodowosci.......stawia sie pytanie w czym tkwi roznica miedzy Polakami a Niemcami???? na ten przyklad...zapraszam do wymiany pogladow :)

_________________
Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim. S.J.L. weil...Alle sagten: Es geht nicht. Da kam einer, der das nicht wusste und der es einfach tat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31 lip 2020, 15:14 
Offline

Rejestracja: 11 gru 2018, 16:59
Posty: 3951
Oj wiele, wiele drogi IroBie.

My z mordowania i ciemiężenia innych narodów wyrośliśmy gdzieś tak w XVII wieku. Powiedzmy, że po powstaniu Chmielnickiego byl tego szczyt. A i to sporadyczne było. I takie mało jakby zorganizowane. Na żywioł bardziej. Emocjonalnie. No co prawda i potem jakieś tam pogromy komuś zgotowaliśmy ale to znowu incydentalnie, w porywie gniewu i szaleństwa i glupoty.
Niemcy, podobno, bo jakoś nie wierze do końca, wyrośli z tego dopiero po II WŚ i to jak kolejny raz ostro w dupę dostali. A i tak ich trzeba było jeszcze kilka lat pilnować .

I jak to u Niemców. nic na rympał, nic w wzburzeniu, nic tak nie do końca, a systematycznie, zorganizowane i nad wyraz skuteczne. Prusów, Jadźwingów i wielu innych skutecznie wybili. Nawet słuch po nich zaginał. Tylko jakieś ciche echo u bardziej światłych umysłów pobrzmiewa. Żmudzinów, Litwinów nie udało się do wykończyć do cna przez tego dzikusa Jagiełłę i tych Polaków co to tępym bydłem są. Potem się już tylko doskonalili. Doskonałość osiągnęli w II WŚ. Jak to i nich, wszystkie pięknie zorganizowane. technologicznie. logistycznie... Pełen podziw. Niestety znowu dzicz azjatycka w postaci kałmuków z czerwoną gwiazdą im szyki popsuła.
I jak tu żyć mein Führer? Jak żyć?

No i kultura. Polacy tych Żydów kłonicami, siekierami, w stodole jakiejś marnej (i zmarnowanej - stodoły przecież szkoda), z wyciem nieludzkim. A tacy Niemcy, kulturalnie, przy zachowaniu zasad higieny, przy puszczonej często z głośników muzyce Straussa, Schuberta. Ba czasem przy osobistym akompaniamencie fortepianowym komendanta grającego Chopina.

Bo my mordujemy z emocji, w stanie wzburzenia, Niemcy po tak im każą i zgodnie z prawem. Na razie, od końca wojny na szczęście nikt im nie kazał. Ale kto wie, kto wie...

I to główna różnica.


PS. Oczywiście nie wymieniłem wszystkich, których skutecznie wyrżnęli, a niedobitki zniemczyli. Pomorzan Zachodnich, Słowian połabskich, trochę
Łużyczan się uchowało zachowując resztki swojej tożsamości i kultury.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31 lip 2020, 16:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:47
Posty: 5705
a ja myslalem ze sie porownamy w swietle wspolczesnosci terazniejszej :)

acha, dziekuje redakcji za kolejny raz uznania mych mysli ulotnych za godnych uwiecznienienia na lamach.......Pozdrawiam.

Ps.

wroce do polemiki z Komandorem po kolacji, teraz ide :)

_________________
Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim. S.J.L. weil...Alle sagten: Es geht nicht. Da kam einer, der das nicht wusste und der es einfach tat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31 lip 2020, 18:44 
Offline

Rejestracja: 11 gru 2018, 16:59
Posty: 3951
Jakiej polemiki?
Ze mną się nie polemizuje tylko trzaska obcasami krzycząc: Jawohl herr Kapitän zur See!!!

Tyle lat i jeszcze Cię tam szacunku do munduru nie nauczyli? :lol:

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31 lip 2020, 21:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:47
Posty: 5705
ku chwale ojczyzny obatelu komandorze......tak mnie jeszcze uczono...kurwa, ale czlowiek stary .......dobrze ze sie udalo mi wyrwac z tego swiata trzaskania obcasami.........

_________________
Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim. S.J.L. weil...Alle sagten: Es geht nicht. Da kam einer, der das nicht wusste und der es einfach tat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 01 sie 2020, 7:37 
Offline

Rejestracja: 10 wrz 2014, 8:29
Posty: 549
A nie mówili o którą ojczyznę im chodziło? Bo źle tłumaczyli, albo wtedy jeszcze nie znałeś na tyle dobrze języka ojczystego :lol: :lol: :lol:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 02 sie 2020, 14:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:47
Posty: 5705
faktem jest bezsprzecznym ze damals lubilem czterech pancernych i uwazalem ze powiedzenia " nie nalewaj mu tak pelno...Niemiec! to z pelnego rozleje" (cytuje z pamieci wiec moglo to leciec troche inaczej) oddaje jacy ci Niemcy sa.......wlasnie tacy ze z pelnego rozlewaja....niezdary, glupi, denni...a MY potomkowie czterch pancernych bylismy dziesiata potega co to pelne doniesie i nie uroni ani kropelki, a gdybysmy dwa takie czolgi mieli tobysmy sobie te wojene sami wygrali. Jakie zdziwienie bylo mi dane w udziale kiedy dzien po dniu obcowania z nimi ze to nie tak! nie sa rozlewajacymi z pelnego co najwazniejsze ! nie chcieli napalic mna w piecu. I ze kladli duzy nacisk na to by ich kolejne pokolenia uczyly sie jak ulepszac swiat a nie jak go zniszczyc.Jak pokierowac spoleczenstwem by rozwijalo sie w kierunku ktory daje ludziom by mogli stwarzac sobie lepsze warunki zycia. I zapewniam Cie panie komandorze, ze strony niemieckiego spoleczenstwa i niemieckich politykow nie grozi wam nic, co najwyzej zamkniecie kurka z kasa za szerzenie faszystowskich postaw wobec ludzi nienormatywnych! nie tylko hetero przez czlonkow waszego rzadu.

_________________
Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim. S.J.L. weil...Alle sagten: Es geht nicht. Da kam einer, der das nicht wusste und der es einfach tat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 02 sie 2020, 19:29 
Offline

Rejestracja: 10 wrz 2014, 8:29
Posty: 549
Nie bądź taki pewny. Może gdzieś tam pod Stuttgartem dorasta jakiś Hitlerek lub inny Stalinek i za parę lat Twoje zapewnienia będą gówno warte.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 02 sie 2020, 22:07 
Offline

Rejestracja: 22 wrz 2014, 17:53
Posty: 10760
Lokalizacja: Czestochowa.
Ale na razie wychodzi na jego...!
A z moich obserwacji wynika, że bardziej taki Hitlerek może urodzić się pod Białymstokiem...albo i w Opolu za sprawą tego dziobatego gówniarza.......! Tak więc dał bym sobie spokój z "przycinaniem" Irkowi z powodu jego miejsca zamieszkania.
A powodów mam parę bo gdy pracowałem w Miltenbergu "u Niemca" - odnosiłem wrażenie, ze mój pracodawca mnie szanuje. Czego już w kraju, pracując u "swojego" jakoś nie dało się tego zauważyć....... :oops:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 02 sie 2020, 22:36 
Offline

Rejestracja: 10 wrz 2014, 8:29
Posty: 549
Wstaw sobie zamiast Stuttgartu- Mlada Boleslav albo Rouen, weż tabletkę na nadciśnienie. Nie wytykam Irkowi miejsca zamieszkania. Chciałem tylko, żeby brał pod uwagę, że świat jest bardzo mało przewidywalny. Entender?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5857 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 566, 567, 568, 569, 570, 571, 572 ... 586  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group