forum.nie.com.pl

Forum Tygodnika Nie
Dzisiaj jest 21 wrz 2019, 8:02

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2938 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294  Następna
Autor Wiadomość
Post: 19 lip 2019, 11:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2014, 16:15
Posty: 16626
ZUS odetchnął a mnie nikt już nie wytłumaczy jak zrobić wiatraczek.
W wieku 95 lat odszedł Adam Słodowy.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 19 lip 2019, 11:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 18:51
Posty: 463
st1111 pisze:
ZUS odetchnął a mnie nikt już nie wytłumaczy jak zrobić wiatraczek.
W wieku 95 lat odszedł Adam Słodowy.


https://film.interia.pl/telewizja/news- ... Id,3103777

Wkurza mnie ten zachwyt nad jego pomysłami do zmajstrowania tego, czy tamtego.
Nigdy nie miałem "pod ręką" takich gadżetów, które on wykorzystywał do swoich programów.
I przez to źle się czułem.
Po prostu - facet robił mnie w chuja, chociaż był niezwykle uprzejmym człowiekiem


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 19 lip 2019, 14:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2014, 16:15
Posty: 16626
Podobno Pan Słodowy majsterkuje dalej.Radość ZUSu była przedwczesna.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 19 lip 2019, 14:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 6:37
Posty: 5851
Lokalizacja: Kongresówka
Ano właśnie, żyje. TVP się kaja :D

https://www.tvp.info/43573273/adam-slod ... uIz31mMP0Q

_________________
Ameryka to wielki tygiel. Kiedy go podgrzać, szumowina wypływa na wierzch. Jarmusch "Poza prawem"


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 19 lip 2019, 15:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 18:51
Posty: 463
No to kto ma teraz naprawić pomyłkę?,
Słodowy ma odwalić kitę na serio?,
czy środki masowego pierdolenia powinny wyskoczyć z kasy w ramach przeprosin, zadość ... itp?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 24 lip 2019, 18:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2014, 17:35
Posty: 1546
Lokalizacja: Kresy pn-wsch.
Obrazek

Rutger Hauer zmarł 19 lipca w swoim domu w Holandii.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 24 lip 2019, 20:33 
Offline

Rejestracja: 04 wrz 2014, 19:45
Posty: 1340
tsg pisze:
czy środki masowego pierdolenia powinny wyskoczyć z kasy w ramach przeprosin, zadość ... itp?


Środki raczej zażądają kasy dla siebie. Jako gratyfikację za dobrą wróżbę.
Gdyż albowiem taka fałszywa wiadomość o śmierci wróży rekordowo długie życie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 lip 2019, 6:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2014, 20:43
Posty: 5386
U nas podobnie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 02 sie 2019, 10:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2014, 16:15
Posty: 16626
Podobno nie żyje Dawid Kostecki-Cygan i aktorka Hanna Dunowska dopóki nie zdementują będę ich uważał za zmarłych.Oboje nie dożyli do wieku emerytalnego wg Donalda.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 02 sie 2019, 22:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 17:33
Posty: 9526
st1111 pisze:
Podobno nie żyje Dawid Kostecki-Cygan i aktorka Hanna Dunowska dopóki nie zdementują będę ich uważał za zmarłych.Oboje nie dożyli do wieku emerytalnego wg Donalda.


Cygan rzeczywiście nie żyje, tak orzekli eksperci od samobójstw w Białołęce.
Cytuj:
"powiesił się na pętli z prześcieradła, leżąc w łóżku pod kocem"

Podobno to sposób powszechnie znany wśród pensjonariuszy tego przybytku gdzie samobójstwo popełnił.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2938 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group