forum.nie.com.pl

Forum Tygodnika Nie
Dzisiaj jest 19 lis 2019, 0:59

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1710 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 167, 168, 169, 170, 171
Autor Wiadomość
Post: 12 cze 2019, 19:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:47
Posty: 4835
o Freudzie wiem tyle ile se przeczytalem i zrozumialem!? albo i nie....jak by tu Ci delikatnie .....?

wali mnie w ramieniu jak sobie ramionkami wzroszam ostatnio...musi sie posunolem wiekowo i fitzycznie kondycjonalnie chyba, czy ?

wali mnie!!! jest tu kluczowym podejsciem do tego co by musieli boruch, roska czy tez korbaczewska na tle tego co bys mogla gdyby Ci sie chcialo :) :)

_________________
Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim. S.J.L. weil...Alle sagten: Es geht nicht. Da kam einer, der das nicht wusste und der es einfach tat.


Ostatnio zmieniony 12 cze 2019, 20:03 przez IroB, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 cze 2019, 19:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2014, 16:51
Posty: 4079
Cytuj:
To Małpa ma rację, pokazał tym jedym linkiem i hipokryzję Izraela, mediów, i obnażył Waszą, prawda?
A może nie? Bo na Polskę i Polaków napierdlać jest trendy.. Jeszcze trochę, a będziecie tu pisali, że mamy Szkopom za obozy płacić, b


Ech, Agafia, gdzie byłaś kiedy na starym fo o tym pisałam, ale to było dawno widocznie muszę sie powtarzać bo inaczej to będę hipokrytką.

BTW, Do maupy to był sarkazm a nie obrona polskich nacjololo.

_________________
Ave Seitan!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 cze 2019, 20:06 
Offline

Rejestracja: 05 cze 2015, 10:58
Posty: 9204
Co było na starym, zostało na starym. A co jest tutaj i dzieje się również na Waszych oczach, to się dzieje. Ja zareagowałam i Komandor. Was to gówno obeszło..
A facet jedzie po bandzie notorycznie już, bardziej niż ktokowiek inny.
Nieważne , bo i Irek wzrusza ramionkami, i Wy. :(
Ale Małpa jest zły. Prol jest zły. Ja jestem zła.


Ostatnio zmieniony 12 cze 2019, 20:10 przez AGAFIA, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 cze 2019, 20:09 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2014, 16:51
Posty: 4079
Jeszcze nie ale sie starasz :lol: ;)

_________________
Ave Seitan!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 cze 2019, 20:11 
Offline

Rejestracja: 05 cze 2015, 10:58
Posty: 9204
Cóż, fizyka... :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 cze 2019, 20:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:47
Posty: 4835
moje jechanie po bandzie zdarza sie rzadziej niz wybuchy super nowych......pozatym co to za jechanie po bandzie? to jest pikus...oOOOO , kiedys to bylo po bandzie jechanie jak userzy sobie prywato jechali, wyciagali slabostki i slabosci i wogole prali sie na forum publicznym.......z brudow niby co to kazdy gdzies swoje ma.

_________________
Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim. S.J.L. weil...Alle sagten: Es geht nicht. Da kam einer, der das nicht wusste und der es einfach tat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 cze 2019, 20:22 
Offline

Rejestracja: 05 cze 2015, 10:58
Posty: 9204
Irob, mnie nie wciągniesz w swoje bajki. Jeśli nie rozumiesz, tym gorzej dla ciebie.
Ale rozumiesz, mało tego, działasz z premedytacją, bo nie zliczę razów, kiedy ja czy nieliczni zwracali ci uwagę, że to co robisz, ani fajne nie jest, ani szokujące, że to nie świadczy o twoim nonkonformizmie , a że jest raczej żałosne i balansujesz na krawędzi. Wzruszałeś ramionkami, wzruszaj dalej. Nie zdziw się jednak, jeśli kiedyś smutni panowie zapukają do drzwi twojego domu.
Bardzo szybko można to podciągnąć pod propagowanie faszyzmu, może prędzej w Rzeszy nawet, niż w Polsce.


Ostatnio zmieniony 12 cze 2019, 20:24 przez AGAFIA, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 cze 2019, 20:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2016, 18:59
Posty: 16316
AGAFIA pisze:
Cytuj:
Sigmund Freud sie klania :)
A co Ty kurwa wiesz o Freudzie? Sporo głupot pierdolił, jak i ty.

Tu nie kaman o ten cyklon, a o całokształt, nie chce mi się, ale gdybym zebrała się do kupy, to takie kwiatki bym wyciągnęła z twoich wypowiedzi, że cała ta boruchowo-korbaczewsko-rośkowa armia, chcąc zachować odrobinę przyzwoitości, musiałabyby zwinąć manaty i spieprzyć tam gdzie raki zimują.
Taka jest prawda IroB.

Jesteś synem kurwich macierzy, jest ci tam dobrze, to twoje miejsce na ziemi i ja to rozumiem(poniekąd). Ja jako faszysta, rasista, homofob, jakoś to zniesę, ale , że te nasze forumowe załogi z buziami pełnymi tolerancji, przeciwnicy faszyzmu, nacjonalizmu, kochający wszystkich, tylko nie Polaków, nie reagują na twoje jazdy, jest dla mnie zagadką.


Proszę się ze mnie zejść, bo mnie ta wasza rozmowa ni ziębi ni grza. Tak więc odjebać się od borucha w delikatny sposób.

_________________
Aby długo i szczęśliwie żyć, oddychaj przez nos i miej zamknięte usta.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 cze 2019, 20:29 
Offline

Rejestracja: 05 cze 2015, 10:58
Posty: 9204
Och jaki grożny się zrobiłeś. A co to się stało? Tobie wolno odpowiadać na nasze posty swoimi dziesięcioma, a nam , raczej mi, już nie?
Drżę..
Najpierw sam się odjeb, w delikatny sposób, to może przemyślę. Nie ty mi będziesz warunki stawiał.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 cze 2019, 20:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:47
Posty: 4835
AGAFIA pisze:
Irob, mnie nie wciągniesz w swoje bajki. Jeśli nie rozumiesz, tym gorzej dla ciebie.
Ale rozumiesz, mało tego, działasz z premedytacją, bo nie zliczę razów, kiedy ja czy nieliczni zwracali ci uwagę, że to co robisz, ani fajne nie jest, ani szokujące, że to nie świadczy o twoim nonkonformizmie , a że jest raczej żałosne i balansujesz na krawędzi. Wzruszałeś ramionkami, wzruszaj dalej. Nie zdziw się jednak, jeśli kiedyś smutni panowie zapukają do drzwi twojego domu.
Bardzo szybko można to podciągnąć pod propagowanie faszyzmu, może prędzej w Rzeszy nawet, niż w Polsce.


w kraju w ktorym zyje nie ma smutnych panow, a nawet jesli sa to moga mi jak majstrowi Kobuszewskiemu........u nas litera prawa jest swieta, tu jak prawo mowilo ze .......to nikt sie wzdrygal, ale to bylo osiem dekad temu, teraz litera prawa mowi cos calkiem innego, teraz prawo mowie ze nie wolno palic ludzmi w piecach i to jest prawo dobre.

nie histeryzuj Aga.

_________________
Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim. S.J.L. weil...Alle sagten: Es geht nicht. Da kam einer, der das nicht wusste und der es einfach tat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1710 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 167, 168, 169, 170, 171

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group