forum.nie.com.pl

Forum Tygodnika Nie
Dzisiaj jest 17 paź 2019, 19:58

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ?
Post: 31 maja 2016, 13:57 
Offline

Rejestracja: 02 lut 2016, 9:52
Posty: 182
Gdzie sie podziala Pawlowicz,zniknela z wizji i fonii?????


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: ?
Post: 02 cze 2016, 18:54 
Offline

Rejestracja: 13 wrz 2014, 4:12
Posty: 2720
Lokalizacja: w cipie
Pisze tu bo inaczej te kurwy globalne wykasuja.
Wysylalem juz do redakcji pytanie jakim prawem dwuch zasranych
moderatorow globalnych bez podania powodu kasuja na widzi mi sie
posty i watki.
Do dzis nikt nie odpowiedzial.
Pytam ostatni raz zasrana kurwa redakcje,a jak nie dacie odpowiedzi
to chuj wam kurwa w dupe,pierdolone redaktorki.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: ?
Post: 02 cze 2016, 19:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2014, 11:32
Posty: 7566
Lokalizacja: zza wrót
Ja do redakcji napisałam 5 maja 2016 roku.
Zaraz będzie miesiąc.
Bez odbioru.
Chyba już poszli na łąki niebiańskie.
Gazetę NIE redaguje im kto?

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: ?
Post: 03 cze 2016, 7:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2014, 16:48
Posty: 2642
halapic pisze:
Ja do redakcji napisałam 5 maja 2016 roku.
Zaraz będzie miesiąc.
Bez odbioru.
Chyba już poszli na łąki niebiańskie.
Gazetę NIE redaguje im kto?

JA...! :lol: :mrgreen: :mrgreen: :D

_________________
„Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów”


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: ?
Post: 03 cze 2016, 11:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2014, 17:09
Posty: 8180
Lokalizacja: z czeluści piekielnych
ipizdopalczasty pisze:
Pisze tu bo inaczej te kurwy globalne wykasuja.
Wysylalem juz do redakcji pytanie jakim prawem dwuch zasranych
moderatorow globalnych bez podania powodu kasuja na widzi mi sie
posty i watki.
Do dzis nikt nie odpowiedzial.
Pytam ostatni raz zasrana kurwa redakcje,a jak nie dacie odpowiedzi
to chuj wam kurwa w dupe,pierdolone redaktorki.


Jakbym był złośliwy, to bym łysa pało skomentował:

Cytuj:
Jak ja z globalnym chujem walczylem tos sie jebany bambusie smial.
Teraz mosz,przedtem wszystko na Rybu zwalales,a tu cie trepy mydlili jak
barana i tero jak owca becys.


:lol: :lol: :lol:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: ?
Post: 03 cze 2016, 18:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2014, 16:48
Posty: 2642
Becy baran becy...,
bo kuśka mu stoi...,
jak nie ruchnie nikaj...,
to wraca do Swoi...! hej haaaa...! :lol: :lol: :lol:

_________________
„Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów”


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group