forum.nie.com.pl

Forum Tygodnika Nie
Dzisiaj jest 20 paź 2019, 18:18

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5210 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 517, 518, 519, 520, 521  Następna
Autor Wiadomość
Post: 06 paź 2019, 14:19 
Offline

Rejestracja: 22 wrz 2014, 17:53
Posty: 9415
Lokalizacja: Czestochowa.
I czego się czepia...?! Ma w końcu prawo do swoich poglądów...... :roll:
Do PiS-u się zapisał czi co....?!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 06 paź 2019, 17:43 
Offline

Rejestracja: 04 gru 2015, 18:23
Posty: 4060
Dupek któremu wydaje się że może oceniać innych, bo do polemiki nie dorósł.
Jak zwykle żenada.
Dowcipu buc nie trybi. A taki mondry. :D

_________________
biada temu kto nie żyd i nie kocha Owsiaka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 06 paź 2019, 18:56 
Offline

Rejestracja: 11 gru 2018, 16:59
Posty: 1550
Zmieniając temat i a propos urlopu na antypodach. Strzeliłeś chociaż jakiegoś kangura w torbę czy może on cię strzelił? :lol: :lol:
Fotki jakieś masz? Opowiadaj! Bo mało kto tam pewnie był/ Ja nie byłem :(


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 07 paź 2019, 11:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:47
Posty: 4696
jeszcze raz, nikim nie pogardzam a jedynie mowie parowkowym skrytozercom , NIE ! :)
dobra i wystarczy,

zdjeciow narobilem i wkladam od czasu do czasu na fejsie.....na forumie nie bardzo umie, jesli masz fejsowe konto to zapraszam do znajomych Komandorze.

_________________
Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim. S.J.L. weil...Alle sagten: Es geht nicht. Da kam einer, der das nicht wusste und der es einfach tat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 07 paź 2019, 16:39 
Offline

Rejestracja: 11 gru 2018, 16:59
Posty: 1550
to się naum


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 07 paź 2019, 22:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 17:33
Posty: 9612
Pan Iro umie wklejać linki do filmików YouTube, a nie umie wkleić linka do zdjęcia które już jest w internecie, żarty takie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 08 paź 2019, 9:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:47
Posty: 4696
Komandor pisze:
to się naum



znaczy nie chcesz mnie w swoich fejkowych :) znajomych...fejsowych mialo byc, literka? albo dwie literki potrafia nie zmienic znaczenia slowa dla inteligentnych, podobno!

Antypody, Antypodami.....tu tez cywilizacja ale jakby inna kultura, siedzimy sobie, lody jemy, przechodzi ktos i kopie jakis plastikowy kubek, pojemnik ktory lezal na chodniku(mysle ze przypadkiem) i idzie dalej, za tym ktosiem szedl mlody merzszczyzna moze ze 35 lat, schyla sie podnosi ten pojemnik i wyrzuca do smietnika........normalnie mi szczena opadla, ale wracajac ze to Antypody to jestem tu drugi raz i dzicz juz widzialem, teraz sie cywilizuje w wielkim miescie :) za piec dni siadam w aeroplan i wracam do Europy.

A teraz ide na wieczornego ping ponga, siemano druhy.

_________________
Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim. S.J.L. weil...Alle sagten: Es geht nicht. Da kam einer, der das nicht wusste und der es einfach tat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 09 paź 2019, 11:43 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:47
Posty: 4696
https://www.facebook.com/ccpl/videos/1106398276418003/

proste? proste ! a jednak trwa....

_________________
Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim. S.J.L. weil...Alle sagten: Es geht nicht. Da kam einer, der das nicht wusste und der es einfach tat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 11 paź 2019, 23:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:47
Posty: 4696
W dniu swieta LWP wszystkim ktorzy nie slorzyli kapelanom wszystkiego najlepszego.

aaa, i jedna mala prosba, jesli ktos nie wie komu dac swoj glos niech da go mnie i wrzuci do urny glos na Lewice, ja niestety urlop mialem zaplanowany duzo wczesniej i w czasie wyborow bede w powietrzu.

_________________
Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim. S.J.L. weil...Alle sagten: Es geht nicht. Da kam einer, der das nicht wusste und der es einfach tat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 paź 2019, 9:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:47
Posty: 4696
no i , kurwa, wyladowalem :) :) znaczy mnie to wali znaczy wynik wyboru tzw rodakow , potwierdza to tylko moj wybor by byc kosmopolitycznym ateista,bo bycie rodakiem, bliznim czy innym czyms czym sie nawzajem napedzamy i wykorzystujemy czesto by sie nawzajem robic w chuja to to tylko do tego sluzy cwanikom a wy daliscie sie znowu zlapac na lep.......tak sobie poscieliliscie na nastepne cztery lata i tak sie wyspicie :) :)

_________________
Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim. S.J.L. weil...Alle sagten: Es geht nicht. Da kam einer, der das nicht wusste und der es einfach tat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5210 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 517, 518, 519, 520, 521  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group