forum.nie.com.pl

Forum Tygodnika Nie
Dzisiaj jest 27 maja 2018, 4:37

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4380 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 434, 435, 436, 437, 438
Autor Wiadomość
Post: 13 maja 2018, 16:13 
Offline

Rejestracja: 05 cze 2015, 10:58
Posty: 7567
IroB pisze:
kurwa*, b*Aryc'ki n*A sfini mi ko'coploy pier]doli *A j*A m*Am n*Apra*w]de problem i nie wiem j*Ak *A *a*Aaprze]dewszystkim 'co jest przyc'zyn*A, st*An*Ax to ty/


To nie Stanax, a kara boska.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 maja 2018, 16:36 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:47
Posty: 3741
*A co j*A kurwa* zrobilem boskowi*A?

_________________
Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim. S.J.L. weil...Alle sagten: Es geht nicht. Da kam einer, der das nicht wusste und der es einfach tat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 maja 2018, 16:07 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:47
Posty: 3741
*A*A**A j7*A nie pisze bo maM KLwi ture brdz0iej, t7*Ako j7*Ak ci co siedzo w sejmie, **a***wnoniepelnospra, kOWO 0ZOLOLEM 49Z CUKREM , NO LITERKE a mi sie wylolo i nic nie potrofie 0z tym zrobic, mo0ze by ktos cos podpowiedziol/

ponowiom prosbe bo ws0zystko inne jok do ntej pory zowiodlo.

_________________
Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim. S.J.L. weil...Alle sagten: Es geht nicht. Da kam einer, der das nicht wusste und der es einfach tat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 maja 2018, 16:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2014, 9:25
Posty: 6077
przepraszam, a o co chodzi bo nie chce mi sie czytać do góry..


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 maja 2018, 16:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2014, 20:43
Posty: 4307
IroB pisze:
*A*A**A j7*A nie pisze bo maM KLwi ture brdz0iej, t7*Ako j7*Ak ci co siedzo w sejmie, **a***wnoniepelnospra, kOWO 0ZOLOLEM 49Z CUKREM , NO LITERKE a mi sie wylolo i nic nie potrofie 0z tym zrobic, mo0ze by ktos cos podpowiedziol/

ponowiom prosbe bo ws0zystko inne jok do ntej pory zowiodlo.





No, przejdziesz do historii. Będą cię wspominać: a! to ten tuman co tylko głupoty o pierwszym spuszczaniu pisał i jeszcze literki mu się spierdoliły. 8-) :lol:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 maja 2018, 16:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2014, 9:25
Posty: 6077
ja pierdole..


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 maja 2018, 16:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:47
Posty: 3741
wiedz0iolem ze no wezyro zowsze mozno liczyc, koryguje jok mogo, co bysto cokolwiok zrozumieli, ole wezyrowi widze nic juz nie pomorze.

_________________
Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim. S.J.L. weil...Alle sagten: Es geht nicht. Da kam einer, der das nicht wusste und der es einfach tat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 18 maja 2018, 13:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:47
Posty: 3741
https://www.heise.de/video/artikel/Kaff ... 09573.html

*A*Ak**A**Ano to mnie kurwa pocieszyli, o sie nprawilo, w kazdym ra7*0zie jest cora7*0z mniej *A
jokgdyby,

_________________
Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim. S.J.L. weil...Alle sagten: Es geht nicht. Da kam einer, der das nicht wusste und der es einfach tat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 18 maja 2018, 13:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2014, 20:43
Posty: 4307
Widziałeś,co się temu mniejszemu od noszenia pikielhauby porobiło?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 maja 2018, 12:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:47
Posty: 3741
filiA wontku dzisiaj jest dzien matki.

posluchajcie.....

https://www.youtube.com/watch?v=GbqAzwZ2QL4

https://www.youtube.com/watch?v=OnLxoLQqK3w

https://www.youtube.com/watch?v=e2yvjatUjpY

_________________
Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim. S.J.L. weil...Alle sagten: Es geht nicht. Da kam einer, der das nicht wusste und der es einfach tat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4380 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 434, 435, 436, 437, 438

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group