forum.nie.com.pl

Forum Tygodnika Nie
Dzisiaj jest 12 kwie 2021, 2:53

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Następna
Autor Wiadomość
Post: 28 sie 2015, 19:25 
Ten wątek był nadzieją, że prócz twarzy, nie znajdzie się tu miejsce na lans dla podstarzałego hippisa czy durnej nimfomanki, zasrywających całe Forum swą chamską grafomanią.

Znów Nadzieja okazała się matką głupich. :D
Poprosiłbym Moderatora o oczyszczenie wątku ze spamu ale głupio Jej będzie usuwać własne posty. :D

Szczebioczcież więc na zdrowie, niech wszystko w gównie utonie.

Ps. Z szacunku dla kilku zamieszczonych tu, sympatycznych buzi, nie zmieniam tytułu wątku na ,,Pokaż chuja"


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2015, 7:20 przez hornet, łącznie zmieniany 4 razy

Na górę
  
 
Post: 28 sie 2015, 19:35 
[quote="hornet"]:
O.K. To ja, older na grzybach A.d.2013Obrazek

I ja na dominikańskim 2015 dobra, za chwilę kurwa!
I dawać mnie cycki!!!


Na górę
  
 
Post: 28 sie 2015, 19:43 
Miećka, kurwa, ty jesteś jak Matka Polka dla całej Rzeszy Niemieckiej!!!
Lubię cie bo wstydu nie masz jak ja :D :lol: :P :P


Na górę
  
 
Post: 28 sie 2015, 19:45 
Zapraszamy, kto chętny, ja pierdolę: mam odcviski na komendach, zdjęcia w teczkach na paru granicach zresztą, nie jestem tajny, a - wy???
Dawajta zdjecia , mogą być z internetu Patrick Swayzze był nizły, dawajta!!!


Ostatnio zmieniony 28 sie 2015, 19:46 przez older, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
  
 
Post: 28 sie 2015, 19:47 
:D
I racja, kobito i racja duza, pierdol ludzi tylko się nie daj pierdolić byle komu!!!


Na górę
  
 
Post: 28 sie 2015, 20:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2014, 17:35
Posty: 1625
Lokalizacja: Kresy pn-wsch.
Parafek, ot, Ty nie w temacie...opóźnionyś ździebo...Olderu to sprawiłbył, on sam :D
Łomatko, chowaj się, kto może...szerszeeeniii :lol:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 sie 2015, 20:42 
Miećka pisze:
A coś se te oczy tak,był zakrył?
Ścigany jesteś,cy cóś? :D

słodka mordka :mrgreen:


nieee...se telefonem robiłem na leżąc z tym zdechłym dzikiem i mi kurwa takie czerwone wyszły jak u angory i se myślę- zakryję, bo jak Parafon zobaczy to powie, że tanie trunki pijam :D


Na górę
  
 
Post: 28 sie 2015, 20:56 
Offline

Rejestracja: 02 wrz 2014, 20:57
Posty: 1930
i tak wszscy wiedzą że pijasz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Obrazek


Ostatnio zmieniony 28 sie 2015, 21:08 przez kanakk, łącznie zmieniany 3 razy

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 sie 2015, 20:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2014, 17:09
Posty: 7806
Lokalizacja: z czeluści piekielnych
szczelba pisze:
bo jak Parafon zobaczy to powie, że tanie trunki pijam :D


A czym siem pszejmujesz? On ma większy problem, bo żubrowi dupę daje... :lol:

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 sie 2015, 21:09 
Offline

Rejestracja: 02 wrz 2014, 20:57
Posty: 1930
teraz mam bardziej zadbaną tfarz :mrgreen: :mrgreen:
znaczy u fryzjerki byłem :D :lol:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group