forum.nie.com.pl

Forum Tygodnika Nie
Dzisiaj jest 14 gru 2018, 2:02

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Post: 22 lip 2018, 13:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 17:33
Posty: 8241
older pisze:
Pantryglodytes pisze:
stary praktyk pisze:
Spokojnie:
Ja nie miałem na myśli "pomocy" ale całkowite przejęcie na utrzymanie
takiego miglanca. Gdy milusiński ma za dużo kasy, różne dziwne rzeczy przychodzą im do głowy.
Tylko to miałem na myśli.


E tam.... zwykle chodzi o dymanie panienek i nic więcej, nie ma w tym nic dziwnego.
No chyba że jednemu z drugim żenidło nie wyrosło to wtedy rzeczywiście marnie.


O czym ty pierdolisz? Tak tylko dla poddierżania rozgawora? Aby zaznaczyć, ze jesteś, sledzisz, zyjesz? Nic kurwa nie wnosisz do dyskusji. Idź dymać osły! :)


Spójrz w lustro :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 lip 2018, 14:30 
Offline

Rejestracja: 02 wrz 2014, 18:26
Posty: 1349
Pantryglodytes pisze:
older pisze:
Pantryglodytes pisze:

E tam.... zwykle chodzi o dymanie panienek i nic więcej, nie ma w tym nic dziwnego.
No chyba że jednemu z drugim żenidło nie wyrosło to wtedy rzeczywiście marnie.


O czym ty pierdolisz? Tak tylko dla poddierżania rozgawora? Aby zaznaczyć, ze jesteś, sledzisz, zyjesz? Nic kurwa nie wnosisz do dyskusji. Idź dymać osły! :)


Spójrz w lustro :)


Tryglodyto :lol: długo nie trzeba było czekać żeby nożyce bez żenidła się odezwały :lol: :lol: :lol: Masz nosa ;)

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=fKopy74weus


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 lip 2018, 15:06 
Offline

Rejestracja: 04 gru 2015, 18:23
Posty: 3594
Jest bezkonkurencyjny. :lol:

_________________
biada temu kto nie żyd i nie kocha Owsiaka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 lip 2018, 15:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2014, 18:41
Posty: 7134
Dwie pary nożyczek... Malutkich takich do skórek...Buda! :)

_________________
Brak poczucia humoru nie zawsze jest dowodem powagi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 lip 2018, 15:38 
Offline

Rejestracja: 04 gru 2015, 18:23
Posty: 3594
No już, już...oddychaj. :lol:

_________________
biada temu kto nie żyd i nie kocha Owsiaka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 lip 2018, 2:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2014, 22:22
Posty: 548
Podam moze konkretny przyklad jak polakom wali w dekle z nadmiaru amerykanskiego dobrobytu. Mowiac szczerze znam ich co niemiara. Np. osoba mi znana, posiadajaca dobrze prosperujacy wlasny malutki biznes jechala na wakacje z rodzina. A ze trzeba bylo kawal jechac to trzeba sie bylo po drodze gdzies przespac. no i ten polonus (dluzej na emigracji niz ja) przespal sie w samochodzie... Przyklad drugi; bardzo dobrze zarabiajacy pracownik fabryki (dobrze ponad 20 lat na stale w USA) cala zime chodzi do pracy w adidasach (nawet w najwieksze mrozy i sniegi). A zapytany o to, twierdzi ze mu zadnych zimowych butow nie potrzeba...
Nastepny przyklad; bardzo dobrze zarabjajacy pracownik fabryki dojezdza do pracy starym gratem (przebieg ponad 350 tys km), a za roczne zarobki na czysto moze sobie kupic dwie wypasione Hondy Accord i jeszcze mu zostanie... No i jeszcze; polacy kupuja domy. Nieraz takie na kore ich nie za bardzo stac (no ale przeciez trzeba sie pokazac), a potem...Mimo tutejszych tragicznych upalow i wilgoci maja okna otwarte cale lato bo nie wlacza klimatyzacji...(bo to przeciez kosztuje) Zdarzalo mi sie byc w polonijnych domach tego typu gdzie ochladzania gospodarze nie wlaczyli nawet na czas przyjscia gosci... (u mnie w domu ochladzanie chodzi prawie non stop przez 5 miesiecy w roku)
Ja rozumiem bycie oszczednym. Rozumiem tez tych ktorzy dopiero co z polski przylecieli, ale polonii ktora tu siedzi dziesiatki lat, ma pieniadze i ciagle zachowuje sie w ten sposob, niestety nie rozumiem...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 lip 2018, 8:18 
Offline

Rejestracja: 22 wrz 2014, 17:53
Posty: 7430
A ja ich rozumiem choć takiego postępowania nie uważam za rozsądne.
Po pierwsze, - to mentalność ukształtowana przez lata. W kraju z którego pochodzą, wiecznie
musieli oszczędzać na wszystkim bo było biednie. To wyrabia odruch oszczędzania na wszystkim.
Po drugie, ponieważ są "emigrantami" - zawsze spodziewają się, że może pójść coś nie tak ( zmiana przepisów, utrata pracy.....etc,etc.) -co utwierdza ich w przekonaniu, że postępują mądrze odkładając
do skarpety.
Po trzecie, część na pewno pomaga rodzinom pozostałym w kraju.
Czy się mylę....?! - nie wiem. ale na bank tak to chyba wygląda.
W każdym razie każdy ma prawo ze swoimi pieniędzmi robić jak uważa za stosowne.

p.s
Ostatnio u nas kobita pocięła nożyczkami 40.000$ po czym zgłosiła na policję, że jej to ktoś - (z rodziny ?) - ukradł. Pieniądze znalazła sąsiadka w śmieciach i zgłosiła na policję...........!
To spróbuj zrozumieć......... :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 lip 2018, 3:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2014, 22:22
Posty: 548
Moze i co jest w tym co piszesz...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 lip 2018, 7:01 
Offline

Rejestracja: 02 wrz 2014, 18:26
Posty: 1349
steve pisze:
Moze i co jest w tym co piszesz...



Może następnym razem bardziej przemyśl swoje zarzuty wobec rodaków, bo pierdolisz farmazony.
To, że ktoś otwiera okna i chce oddychać normalnym powietrzem stawiasz jako zarzut skapstwa? A wiesz, że nie każdy dobrze znosi klimę i przebywanie w klimatyzowanych pomieszczeniach?
To, że ktoś chodzi w sportowych butach zimą zamiast według ciebie w kozakach, to kwestia twojego obskurantyzmu i mierzenia swoją miarką.
Czy inni muszą żyć wedle twoich wydumanych standardów i przyzwyczajeń? I odpierdol sie od Polaków.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=fKopy74weus


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 lip 2018, 11:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2017, 22:13
Posty: 1266
Tak Stefek, odpierdol się od Polaków - z wyjątkiem tego oszusta Owsiaka, bo do Owsiaka masz obowiązek się przypierdolić,
albowiem tako rzecze polar i kobita jego evaj - Węgrów, Koreańczyków północnych, Chińczyków i Rosjan. Do Rosjan to w
szczególności nie wolno się przypierdalać! Możesz się przypierdolić do Amerykanów, a wręcz powinieneś do Izraelczyków i
tego żyda Owsiaka. W końcu evaj wie lepiej, do kogo się przypierdolić lepiej, skoro polar wie lepiej, że najlepiej do żydów
i tego Owsiaka. :mrgreen:

_________________
Jedynym mankamentem demokracji jest to, że większość ludzi to idioci.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group