forum.nie.com.pl

Forum Tygodnika Nie
Dzisiaj jest 22 wrz 2018, 19:46

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2544 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 255  Następna
Autor Wiadomość
Post: 30 cze 2018, 10:20 
Offline

Rejestracja: 22 wrz 2014, 17:53
Posty: 6858
A bo, - kurwa, - to życie, gdy się nad tym dobrze zastanowić, - jest bez sensu....... :(
Jeszcze pierwsze lata ( do siedmiu) jest jako takie.
Później stale jakieś problemy. W końcu przychodzi starość - jakaś choroba i okazuje się, że wszystko, o co z takim trudem walczyłeś, - staje się nie ważne. Najważniejsze, aby Cię nie bolało.
O zniszczonej przyrodzie, zabitych i zjedzonych "braciach mniejszych - nawet nie wspominam.
Następnie walisz w kalendarz. I już.
Przecież to pojebane jest....... :shock:
W dodatku, w międzyczasie jakiś czarny cwaniak wmawia Ci, że siedzi "na górze" jakiś nieograniczenie miłosierny dziadek, który tym wszystkim dowodzi i on jest - ponoć, - dobry...... :roll:
To ja się pytam; - dlaczego ja muszę mieć cały czas pod górkę......o mordach w jego intencji nie chce mi się gadać........!
Kurwa mać.....!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 cze 2018, 10:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:47
Posty: 3977
sport skraca zycie, chcialo by sie powiedziec, 72 lata....to dla mnie bedzie juz za jedenascie, chyba przestane pykac w pileczki.

_________________
Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim. S.J.L. weil...Alle sagten: Es geht nicht. Da kam einer, der das nicht wusste und der es einfach tat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 cze 2018, 11:49 
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2016, 18:59
Posty: 10087
AGAFIA pisze:
Jakim zaskoczeniem. Od 4 lat walczyła z raczyskiem, przegrała.


Dla mnie jest. O jej chorobie nie wiedziałem. Nikomu szybkiego zejścia z tego łez padołu nie życzę - no, może poza kilkoma politykami i katabasami - :D ale na ogół chciałoby się aby szczególnie takie osoby były z nami jak najdłużej.

_________________
"Biada temu kto ma rację"


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 cze 2018, 12:32 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2014, 9:25
Posty: 6451
co za głupek.., jest całkiem odwrotnie..
Tomasz Majewski: Szewińska była gwiazdą pokroju Bolta


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 lip 2018, 14:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2014, 16:15
Posty: 14755
Andrzej Brzeski przegrał długą walkę z nowotworem. Aktor zmarł w wieku 68 lat.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 lip 2018, 17:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 17:33
Posty: 7751
Nie przegrał tylko wygrał, wygrał życie, ono kończy się zawsze tak samo.
Jak można być takim pesymistą?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 lip 2018, 21:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2014, 9:25
Posty: 6451
co jest kurwa?.., wontek umar?..


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 lip 2018, 10:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:47
Posty: 3977
nie wywoluj laski katolskiego boga na daremnie........:)

_________________
Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim. S.J.L. weil...Alle sagten: Es geht nicht. Da kam einer, der das nicht wusste und der es einfach tat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 lip 2018, 13:04 
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2016, 18:59
Posty: 10087
ladaco pisze:
co jest kurwa?.., wontek umar?..


To zrób coś ty dla wątka, to ożyje. :lol:

_________________
"Biada temu kto ma rację"


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 lip 2018, 14:28 
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2016, 18:59
Posty: 10087
To jest odpowiedź na twoje głupie zagrywki. Cieszysz się? :lol:

_________________
"Biada temu kto ma rację"


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2544 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 255  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group