forum.nie.com.pl

Forum Tygodnika Nie
Dzisiaj jest 02 mar 2024, 1:00

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 408 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 41  Następna
Autor Wiadomość
Post: 12 wrz 2014, 10:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 19:25
Posty: 1154
Null pisze:
Gwarantuję że będziemy się kiedyś z tego śmiać


We wniebie czy jakim innym wymiarze?

Ciebie tu wszyscy kochają. Tylko, że ty jesteś, używając słów byłego Prezydęta: "plusem ujemnym" tego forum.

PS. Masz tu jednego nicka czy więcej?

_________________
Idźcie przez zboże, we wsi Moskal stoi!!!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 wrz 2014, 10:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 19:25
Posty: 1154
Ja też. Zresztą nie lubię konkurencji jeśli chodzi o żarty. Subiektywnie stwierdzam, że moje teksty są o wiele lepsze.

_________________
Idźcie przez zboże, we wsi Moskal stoi!!!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 wrz 2014, 10:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2014, 9:19
Posty: 224
MMM pisze:
Jeśli o mnie chodzie, to null może spierdalac w podskokach. Ja go żałować nie będę.

:lol: :P :lol: :P :mrgreen: Już jest śmieszne :P :lol: :P


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 wrz 2014, 10:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 19:25
Posty: 1154
Nullu nie nudzi się to. Mnie to już nawet ani ziembisz ani grzejesz.

_________________
Idźcie przez zboże, we wsi Moskal stoi!!!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 wrz 2014, 10:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2014, 9:19
Posty: 224
zatkao@kakao pisze:
Nullu nie nudzi się to. Mnie to już nawet ani ziębisz ani grzejesz.

I tak powinno być :lol: :lol:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 wrz 2014, 10:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 19:25
Posty: 1154
E tam, my tu robiem często błędy dla jajec. Poczytaj czata i inne wątki a nie siedzisz tylko w kruchtowych tematach.

A jak ci się nudzi to sprawdzaj nam błędy ortograficzne.

_________________
Idźcie przez zboże, we wsi Moskal stoi!!!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 wrz 2014, 10:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 7:36
Posty: 108
Lokalizacja: tuskowiocha
Null pisze:
Co bidule byście tu bez nulla zrobiły, :cry: :oops: nudy takie by były, potworzyłyby się układy towarzyskie które by potem atakowały siebie nawzajem :lol:
Tak było kiedyś np. na forum tego odszczepieńca, faktów i mitów i w waszym bagienku tez zresztą takie układy powstawały
Może jednak was zostawić samym sobie........ :roll:
Ale co mi tam nawracam dalej takie moje powołanie przecież. ;) ;) :D
Gwarantuję że będziemy się kiedyś z tego śmiać


Nie pochlebiaj sobie null. I na chuj ten protekcjonalny ton. Kurwa: Bidulki leją na nulki.

Wkurwiony jestem, bo dałem się położyć do szpitala.
Jakie kurwa średniowiecze, mimo tych wszystkich zabawek.

Niech rozkwita sto kwiatów, rzekł Przewodniczący Mao i to jest słuszne i obejmuje (includes) Nulków, klapsów i innych.

Bagienko, i chuj że bagienko. Jak by ci było bez tego bagienka?

No to nawracaj, waść.
A ten twój panbuk to może stworzyć kamień którego nie będzie mógł podnieść? Wszechmocny on ci...

_________________
Niech to będzie wielki dół z wapnem


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 wrz 2014, 11:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2014, 9:19
Posty: 224
Dekagor Życzę powrotu do zdrowia
I bez emocji, spokojnie, zdrowie jest najważniejsze


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 wrz 2014, 17:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2014, 19:36
Posty: 1179
Jeden to chyba bardzo chce byc molestowany bo łapy wysiąga

_________________
Najważniejsze w życiu jest zeby sie dzieci samolotów nie czepiały


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 wrz 2014, 19:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2014, 20:09
Posty: 112
Nullu pierdolniety zajarz w koncu, ze nikt nie potrzebuje tu twoich pseudo-frajersko-pozerskich-nazi-antyjude-antykomuszych objawionych, wymuszonych, kajaj sie przed moja (wiem, ze ci staje z tego powodu pojebie) komza, postow. W dzwon sobie napierdalaj z chujem sterczacym zredukowany gadzecie koscielny. O smierci sie nie wypowiadaj, bo gowno wiesz. I sie nie dowiesz. Pewnie maryjka ci sie objawi na czas jakis neuronow zlepku, nim swiatlo wylacza nieodwracalnie. I tak tepaku nie zauwazysz. Poki co napierdalaj w dzwonki sobie popis intelektu dajac. Skad pomysl, ze po guziorach sutanny calujac cie urojonej twej kazden tu szacunek mial do cie mial bedzie? Pykaj se w dzwonki lepiej. Jak juz sie napykasz, maryjka czeka. Tylko kurwa na ciebie. Sloik i komuchy przejadly sie dawno. Siodlaj osiolka. Patataj. Iiihhhaaa!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 408 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 41  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group