forum.nie.com.pl

Forum Tygodnika Nie
Dzisiaj jest 21 sty 2020, 11:58

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Post: 16 lis 2015, 18:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2014, 19:36
Posty: 1226
Jak była pusta to napisali że pusta. Nie napisali dlaczego pusta i następcy jak wyjdą ze zdumienia to co wymyślą :lol:

_________________
Najważniejsze w życiu jest zeby sie dzieci samolotów nie czepiały


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 16 lis 2015, 20:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 14:47
Posty: 1654
Do Jana Pietrzaka
- który ostatnio coraz mocniej napiera na media (np. wPolityce) w tym radyjo co_Maryjo.
+++++++++++++
Najchętniej byś to kreaturo i estradowy bankrucie wymazał z życiorysu – tymczasem w iinternecie aż sie roi o takich wpisów – m.in na wPolityce:
+++++++++++
W latach 1948–1957 był kolejno słuchaczem stalinowskiego Korpusu Kadetów im. gen. Karola Świerczewskiego oraz Oficerskiej Szkoły Radiotechnicznej w Jeleniej Górze. Po odejściu z wojska pracował w Warszawskich Zakładach Telewizyjnych przy produkcji telewizorów. Studiował również na kursie wieczorowo-zaocznym na Wydziale Socjologii Wyższej Szkoły Nauk Społecznych przy KC PZPR, którą ukończył w roku 1968 jako prymus. Był członkiem Związku Młodzieży Polskiej, a także jakiś czas sekretarzem POP w Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej.
+++++++++++

Czas teraz dorabiać do życiorysu jakieś świętobliwe akcenty u ojca Tadeusza Rydzyka. Sekretarz KC śp. Kociołek z Gdańska pojednany z Bogiem już jest w niebie.

_________________
Religia jest obrazą godności człowieka! Rzymski katolicyzm jest najbardziej niemoralną religią w całej historii ludzkości, to szkoła fałszu, obłudy, hipokryzji, szalbierstwa i cynizmu.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 lis 2015, 19:48 
Offline

Rejestracja: 30 lis 2014, 20:23
Posty: 333
Lokalizacja: Europa
Wystarczy zanegowac :lol:

Walka z globalnym ociepleniem to jedna z najważniejszych agend polityki, nauki i społeczeństwa obywatelskiego przełomu XX i XXI wieku. O jego efektach słyszeli chyba już wszyscy. Wszyscy, tylko nie radni PiS z warszawskiego Śródmieścia.
(...)
Podczas posiedzenia komisji ochrony środowiska radni PiS odrzucili jednak dane naukowe o wpływie smogu na zdrowie. Argumentem członów Prawa i Sprawiedliwości był... brak globalnego ocieplenia i rosnąca czapa lodowa na biegunie.

http://natemat.pl/162025,radni-pis-w-dzielnicy-warszawa-srodmiescie-nie-ma-smogu-ani-globalnego-ocieplenia


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 lis 2015, 20:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2014, 16:15
Posty: 16730
Nawet jeżeli jest globalne ocieplenie to ludziki mogą w tym temacie gówno zrobić bo nie było ludzików a były ocieplenia i zlodowacenia i teraz też tak będzie a ludzie przetrwają lub ewolucja pójdzie od początku.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 lis 2015, 20:19 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 17:33
Posty: 9700
st1111 pisze:
Nawet jeżeli jest globalne ocieplenie to ludziki mogą w tym temacie gówno zrobić bo nie było ludzików a były ocieplenia i zlodowacenia i teraz też tak będzie a ludzie przetrwają lub ewolucja pójdzie od początku.


Niektórzy jednak nie mogą wytrzymać i ciągle negują święte istnienie jego makaronowatości latającego potwora spaghetterii albo wierzą w jakiegoś plemiennego bożka pustynnych beduinów, co na jedno wychodzi. Taka ludzka natura :(


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 lis 2015, 20:23 
Offline

Rejestracja: 30 lis 2014, 20:23
Posty: 333
Lokalizacja: Europa
st1111 pisze:
Nawet jeżeli jest globalne ocieplenie to ludziki mogą w tym temacie gówno zrobić bo nie było ludzików a były ocieplenia i zlodowacenia i teraz też tak będzie a ludzie przetrwają lub ewolucja pójdzie od początku.


Z Pis -em jak mniemam :lol:

I nie wszystko do jednego wora. Jedna rzecz ludziki, a inna Natura.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 lis 2015, 21:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2014, 16:15
Posty: 16730
PiS jest końcową fazą ewolucji i następuje wtedy kiedy ta osiąga doskonałość.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 lis 2015, 21:17 
Offline

Rejestracja: 30 lis 2014, 20:23
Posty: 333
Lokalizacja: Europa
st1111 pisze:
PiS jest końcową fazą ewolucji i następuje wtedy kiedy ta osiąga doskonałość.


:lol: czyli, ze juz nic po niej?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 lis 2015, 21:32 
Offline

Rejestracja: 02 wrz 2014, 17:32
Posty: 8128
Po niej tylko czarna dupa.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 lis 2015, 21:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2014, 19:36
Posty: 1226
Czarny odwłok to już jest

_________________
Najważniejsze w życiu jest zeby sie dzieci samolotów nie czepiały


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group