szary pisze:
korbaczeska pisze:
Nie pierdol szary, ten krzyż przeszkadzał jakiemuś bogojebliwemu katolikowi bo urażał jego uczucia religijne.
Za takie stare niusy powinieneś odmówić trzy różańce w każdym granicznym mieście w Polsce.
Potężny koncern spożywczy i zachodnia sieciówka z kalifatu ue ulegli jednemu katolikowi, wg. ciebe,
korbaczeska, bo krzyż urażał jego uczucia religijne ?
Się
przeczytaj, korba.
korbaczeska pisze:
Nie pierdol szary, ten krzyż przeszkadzał jakiemuś bogojebliwemu katolikowi bo urażał jego uczucia religijne.
Za takie stare niusy powinieneś odmówić trzy różańce w każdym granicznym mieście w Polsce.
Pieńkowska znająca całą prawdę całą dobę coś na ten temat już powiedziała, czy tym razem znowu zmyślasz sama z siebie prosta
mitomanko ?
Kiedyś twierdziłaś również, że zabito muzułmanów w meczenie, potem okazało się, że media ciebie oszukały.Ale wtedy to nie była Pieńkowska prawda ?
Hm...
Zabawne.
Cytuj:
Znaki krzyża są usuwane z powodu nieprzemyślanej strategii marketingowej.
Już
kilkakrotnie jakiś przygłup od marketingu zadecydował że zostaną usunięte znaki krzyża z opakowań produktów spożywczych i reklamy w regionach gdzie jest duże nasycenie ludźmi praktykujących islam.
Oszołom uznał, że znak krzyża na fotografiach zabytków architektury obraża uczucie
mniejszości religijnej muzułmanów, ale już nie interesowało go obrażenie uczuć klientów katolików.
Tak abstrahując od fotografii budynków z krzyżem, mogli użyć do reklamy zdjęć zabytkowych budynków bez symboli religijnych, ale nie, dla prowokacji przeprowadzili manipulację licząc na rozgłos i zwrócenie uwagi na produkt którym handlują.
Tak bardzo zwrócili uwagę, że Lidl-owi grozi proces.
Upośledzona
mitomanka nie była i nie jest w stanie zebrać publicznie dostępnych informacji, zamiast tego zwyczajowo
zmyśla, bo taka wersja lepiej pasuje do jej mentalności.
I informacja nie jest stara, a jest kolejnym opisanym przypadkiem manipulacji marketingowej tego koncernu spożywczego.