forum.nie.com.pl

Forum Tygodnika Nie
Dzisiaj jest 23 cze 2021, 16:55

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1822 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183  Następna
Autor Wiadomość
Post: 13 wrz 2020, 16:12 
Wody Polskie dały rury,
Wojsko montuje most pontonowy,
a Prezydent stolicy na baletach.
Jakieś pytania ?

https://twitter.com/copone1dak/status/1 ... 59360?s=20


Na górę
  
 
Post: 13 wrz 2020, 16:17 
Offline

Rejestracja: 10 wrz 2014, 8:29
Posty: 622
No właśnie!!! Powinien biegać z wiaderkiem i wylewać ścieki na łby, w których się pierdolą króliki.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 wrz 2020, 16:18 
Offline

Rejestracja: 02 wrz 2020, 17:48
Posty: 93
Lokalizacja: Baexem, Netherland
Malina pisze:
Wody Polskie dały rury,
Wojsko montuje most pontonowy,
a Prezydent stolicy na baletach.
Jakieś pytania ?

https://twitter.com/copone1dak/status/1 ... 59360?s=20

MalYna...... Ja pierdolę... Dali????? Magistrat ma zapłacić 40 mln. PLN za "usługi" wojska i czynników rządowych, pomimo faktu, że z powodu "janosikowego" Warszawa pompuje do budżetu centralnego ok. 1,2 mld. PLN (dane z ubiegłego i tego roku). U Ciebie to pierdolenie głupot to juz nie zwykła niewiedza. To stan umysłu. :mrgreen:

_________________
"Z agrestu poddanego torturom niejedno da się wycisnąć." S.Lem Cyberiada


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 wrz 2020, 16:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2014, 1:12
Posty: 6401
Lokalizacja: Mokolodi - Okavango
Malina pisze:
Religia nie jest przedmiotem obowiązkowym, uczniowie mogą uczęszczać w zamian na lekcje etyki, dlatego nie wiem skąd ten wasz skowyt.[...]


Obrazek

Z matematyki gała / z religii szóstka = średnia ocen czwórka.
Wiejskie matoły potem zostają suskimi :lol:

_________________
Kobieta mnie bije - nigdy nie należy wierzyć informacjom niezdementowanym.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 wrz 2020, 16:41 
stanax pisze:
Malina pisze:
Religia nie jest przedmiotem obowiązkowym, uczniowie mogą uczęszczać w zamian na lekcje etyki, dlatego nie wiem skąd ten wasz skowyt.[...]


Obrazek

Z matematyki gała / z religii szóstka = średnia ocen czwórka.
Wiejskie matoły potem zostają suskimi :lol:


Podobnie jeśli szóstka jest z etyki.


Na górę
  
 
Post: 13 wrz 2020, 16:43 
wĘtylator pisze:
Malina pisze:
Wody Polskie dały rury,
Wojsko montuje most pontonowy,
a Prezydent stolicy na baletach.
Jakieś pytania ?

https://twitter.com/copone1dak/status/1 ... 59360?s=20

MalYna...... Ja pierdolę... Dali????? Magistrat ma zapłacić 40 mln. PLN za "usługi" wojska i czynników rządowych, pomimo faktu, że z powodu "janosikowego" Warszawa pompuje do budżetu centralnego ok. 1,2 mld. PLN (dane z ubiegłego i tego roku). U Ciebie to pierdolenie głupot to juz nie zwykła niewiedza. To stan umysłu. :mrgreen:


Zapoznaj się z przepisami obowiązującymi a dopiero potem próbuj usprawiedliwiać nieudacznika Trzaskowskiego. Ale sam przyznasz, że po pijaku klnie jak szewc. :lol: :lol: :lol: :lol:


Na górę
  
 
Post: 13 wrz 2020, 16:54 
Offline

Rejestracja: 02 wrz 2020, 17:48
Posty: 93
Lokalizacja: Baexem, Netherland
Malina pisze:

Zapoznaj się z przepisami obowiązującymi a dopiero potem próbuj usprawiedliwiać nieudacznika Trzaskowskiego.
Pokaż mi, tępa pizdo / nerwy mi puściły/ przepisy, które sankcjonowałyby komercyjne /czyli odpłatne/ działanie wojska w sytuacji jakiejkolwiek katastrofy. Nie zaprzeczysz chyba, że PiSSowska hołota nazywa awarię "Czajki" - "największą katastrofa ekologiczna ostatnich lat". N'est-ce-pas? :mrgreen:

_________________
"Z agrestu poddanego torturom niejedno da się wycisnąć." S.Lem Cyberiada


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 wrz 2020, 17:01 
wĘtylator pisze:
Malina pisze:

Zapoznaj się z przepisami obowiązującymi a dopiero potem próbuj usprawiedliwiać nieudacznika Trzaskowskiego.
Pokaż mi, tępa pizdo / nerwy mi puściły/ przepisy, które sankcjonowałyby komercyjne /czyli odpłatne/ działanie wojska w sytuacji jakiejkolwiek katastrofy. Nie zaprzeczysz chyba, że PiSSowska hołota nazywa awarię "Czajki" - "największą katastrofa ekologiczna ostatnich lat". N'est-ce-pas? :mrgreen:


Państwo nie ma obowiązku finansowania inwestycji miast, jest na to budżet miejski. I państwo nie ma obowiązku finansować wojska, które pracuje przy obiektach finansowanych przez miasto bo w ten sposób to państwo finansowałoby pośrednio inwestycje miejskie. W przypadku konkretnym Czajki, podobnie jak w przypadkach innych miast gdzie są problemy, wszelkie działania opłacane z kasy państwowej są jedynie pożyczkami. Które na umówionych warunkach muszą być do kasy państwowej przez miasta zwrócone.
I nie denerwuj się tak, bo ci pikawa wysiądzie.


Na górę
  
 
Post: 13 wrz 2020, 17:22 
Offline

Rejestracja: 02 wrz 2020, 17:48
Posty: 93
Lokalizacja: Baexem, Netherland
Malina pisze:

Państwo nie ma obowiązku finansowania inwestycji miast, jest na to budżet miejski. I państwo nie ma obowiązku finansować wojska, które pracuje przy obiektach finansowanych przez miasto bo w ten sposób to państwo finansowałoby pośrednio inwestycje miejskie. W przypadku konkretnym Czajki, podobnie jak w przypadkach innych miast gdzie są problemy, wszelkie działania opłacane z kasy państwowej są jedynie pożyczkami. Które na umówionych warunkach muszą być do kasy państwowej przez miasta zwrócone.
I nie denerwuj się tak, bo ci pikawa wysiądzie.
Czy Ty czasami czytasz te bzdury, które wypisujesz? Czy wzmiankowani żołnierze pracują w MPWiK? Czy zostali tam "wypożyczeni"? Potrafisz podać podstawę prawną, wg. której MON wycenia roboczogodzinę poszczególnego żołnierza, użycie i amortyzację sprzętu, koszty paliwa, etc? A gdyby nawet - to z jakich pieniędzy utrzymywane jest wojsko? Przypomnę Ci, że Warszawa płaci największe sumy z podatków do budżetu państwa...

_________________
"Z agrestu poddanego torturom niejedno da się wycisnąć." S.Lem Cyberiada


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 wrz 2020, 18:15 
wĘtylator pisze:
Malina pisze:

Państwo nie ma obowiązku finansowania inwestycji miast, jest na to budżet miejski. I państwo nie ma obowiązku finansować wojska, które pracuje przy obiektach finansowanych przez miasto bo w ten sposób to państwo finansowałoby pośrednio inwestycje miejskie. W przypadku konkretnym Czajki, podobnie jak w przypadkach innych miast gdzie są problemy, wszelkie działania opłacane z kasy państwowej są jedynie pożyczkami. Które na umówionych warunkach muszą być do kasy państwowej przez miasta zwrócone.
I nie denerwuj się tak, bo ci pikawa wysiądzie.
Czy Ty czasami czytasz te bzdury, które wypisujesz? Czy wzmiankowani żołnierze pracują w MPWiK? Czy zostali tam "wypożyczeni"? Potrafisz podać podstawę prawną, wg. której MON wycenia roboczogodzinę poszczególnego żołnierza, użycie i amortyzację sprzętu, koszty paliwa, etc? A gdyby nawet - to z jakich pieniędzy utrzymywane jest wojsko? Przypomnę Ci, że Warszawa płaci największe sumy z podatków do budżetu państwa...


Nie MON wyznacza stawki ale tabele usług prowadzonych przez instytucje które takie usługi prowadzą. Czyli ile to kosztuje, wykonane przez kogoś innego.

Opłacane jest to w chwili gdy dany podmiot nie posiada odpowiednich środków we własnym budżecie (a powinien), ze środków rezerwy strategicznej państwa.
Ty jednak uważasz, że wojsko powinno pokrywać koszty awarii w Warszawie ze swojego budżetu bo prezydent Warszawy wolał rozpirzyć szmal na strefę relaksu na Pl. Bankowym, hotele dla lgbt, paradę klownów czy inne pierdoły.


Na górę
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1822 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group