forum.nie.com.pl
http://forum.nie.com.pl/

Bóg nie lubi Polaków
http://forum.nie.com.pl/viewtopic.php?f=4&t=296
Strona 6 z 142

Autor:  alaire1 [ 01 kwie 2015, 6:12 ]
Tytuł:  Re: Bóg nie lubi Polaków

dr. Agon pisze:
Tak, zgadłeś, niedroga podróbko Jana Pietrzaka.


Na podróbke Pietrzaka, jak i na chuja trzeba mieć chociaż wygląd, o psychicznym portrecie nie wspomnę, a on nawet tego nie ma, wiec po czemu go nie ignorować. Wszak każdy męż chuja nosi w spodniach, do mojego to mu tak daleko jak stad do Lwowa i jeszcze mały kawałek.

Autor:  bielinek kapusciany [ 01 kwie 2015, 15:40 ]
Tytuł:  Re: Bóg nie lubi Polaków

dr. Agon pisze:
Tak, zgadłeś, niedroga podróbko Jana Pietrzaka.


Niech bedzie pochwalony doktorku !

To nie bylo trudne :mrgreen:
A zta podrobka to sam wymysliles czy tata pomagal ????
AMEN

Autor:  Izaak Zimmerman [ 01 kwie 2015, 18:37 ]
Tytuł:  Re: Bóg nie lubi Polaków

Szkoda, że Pietrzak wylizał się z ostatniego zawału. Jak ja nienawidzę tej wąsatej pierdoły!

Autor:  dr. Agon [ 01 kwie 2015, 19:06 ]
Tytuł:  Re: Bóg nie lubi Polaków

bielinek kapusciany pisze:
dr. Agon pisze:
Tak, zgadłeś, niedroga podróbko Jana Pietrzaka.


Niech bedzie pochwalony doktorku !

To nie bylo trudne :mrgreen:
A zta podrobka to sam wymysliles czy tata pomagal ????
AMEN


Zrobiliśmy zebranie w remizie i cała wieś debatowała.
Co za pizda takich zjebów wysrywa? :shock:

Autor:  older [ 01 kwie 2015, 19:07 ]
Tytuł:  Re: Bóg nie lubi Polaków

Obrazek :D :D :D

Autor:  bielinek kapusciany [ 01 kwie 2015, 19:11 ]
Tytuł:  Re: Bóg nie lubi Polaków

dr. Agon pisze:
bielinek kapusciany pisze:
dr. Agon pisze:
Tak, zgadłeś, niedroga podróbko Jana Pietrzaka.


Niech bedzie pochwalony doktorku !

To nie bylo trudne :mrgreen:
A zta podrobka to sam wymysliles czy tata pomagal ????
AMEN


Zrobiliśmy zebranie w remizie i cała wieś debatowała.
Co za pizda takich zjebów wysrywa? :shock:


Niech bedzie pochwalony doktorku !

A ja myslalem ze ty jestes mlody wyksztalcony z duzego miasta :lol:
Cos takiego !
AMEN

Autor:  bielinek kapusciany [ 01 kwie 2015, 19:12 ]
Tytuł:  Re: Bóg nie lubi Polaków

Izaak Zimmerman pisze:
Szkoda, że Pietrzak wylizał się z ostatniego zawału. Jak ja nienawidzę tej wąsatej pierdoły!


Niech bedzie pochwalony cymer mama !

I tu sie w pelni z Toba zgadzam. Ja tez go nie znosze !!!!
AMEN

Autor:  Izaak Zimmerman [ 01 kwie 2015, 21:21 ]
Tytuł:  Re: Bóg nie lubi Polaków

Dlaczego go nie znosisz? Przecież to katol.

Autor:  IroB [ 01 kwie 2015, 21:29 ]
Tytuł:  Re: Bóg nie lubi Polaków

z aktualnych powodow: bog nie powinien lubic ludzi, nie tylko Polakow......wszystkich ktorzy ubieraja sie w inne piorka, w tym lezy cale zlo nasze, moim zdaniem.

Autor:  bielinek kapusciany [ 02 kwie 2015, 5:10 ]
Tytuł:  Re: Bóg nie lubi Polaków

Izaak Zimmerman pisze:
Dlaczego go nie znosisz? Przecież to katol.


Niech bedzie pochwalony Cymmer !

Nie znosze go bo to pajac ktorego czas juz dawno minal a on pcha sie tam gdzie go nie chca. Jest nudny jak flaki z olejem. Moglbym ci wiecej napisac ale bys sie tylko zdenerwowal.
Na nieszczescie twoich idoli tez nie lubie :lol:
Powiem ci ze z jednej strony jestes zabawny w swoim zacietrzewieniu ale z drugiej strony zazdroszcze ci entuzjazmu ( jesli nie jest udawany ). Ale z trzeciej strony ....wiem ze sie rozczarujesz bo tacy jak ty ( jesli jestes szczery ) to tylko mieso armatnie dla cwaniakow. :cry:
AMEN

Strona 6 z 142 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/