forum.nie.com.pl

Forum Tygodnika Nie
Dzisiaj jest 12 lip 2020, 13:58

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1416 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 142  Następna
Autor Wiadomość
Post: 28 mar 2015, 0:51 
bielinek kapusciany pisze:

Jak tak dalej pojdzie to rozwaze mozliwosc powrotu do wiary Ojcow !!!
Ten Bog zawsze wydawal mi sie jakis z lekka pierdolniety i ze Go nie ma ale teraz widze ze nie tylko ze JEST i z niego lebski facet.
Na wszelki wypadek przed pojsciem do lozka zmowie dzis pacierz co i Panu radze zrobic !
AMEN

Lepiej nie! Wiele wskazuje na to, że on paciorkowcom najbardziej robi wbrew!


Na górę
  
 
Post: 28 mar 2015, 1:18 
Offline

Rejestracja: 06 wrz 2014, 1:18
Posty: 202
bielinek kapusciany pisze:
st1111 pisze:
Ponieważ Polacy kupili kopalnię miedzi na pustyni absolutnej która od dziesiątek lat nie widziała deszczu to oczywiście wszechmocny zarządził powódź.

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,176 ... BoxBizLink


Niech bedzie Pochwalony Panie Sfiniak !

Jak tak dalej pojdzie to rozwaze mozliwosc powrotu do wiary Ojcow !!!
Ten Bog zawsze wydawal mi sie jakis z lekka pierdolniety i ze Go nie ma ale teraz widze ze nie tylko ze JEST i z niego lebski facet.
Na wszelki wypadek przed pojsciem do lozka zmowie dzis pacierz co i Panu radze zrobic !
AMEN


40 lat ganiał Mojżesz lud wybrany po okolicy pustynnej aż wybrał za ziemię obiecaną piaski bez grama ropy i gazu, jak się nie dziwić, że go do dziś współplemieńcy nienawidzą a ich potomkowie ich.

I jak w takich okolicznosciach w ogóle wspominać o Boku ...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 mar 2015, 7:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 17:33
Posty: 9818
Bez przesady z tą pustynią i brakiem opadów, Iquique, gdzie prawie całkiem nie pada deszcz, to jednak gdzie indziej, i te gdzie indziej, leży 300km dalej, w lini prostej od Sierra Gorda. W okolicy nie ma jednak trwałych cieków wodnych, tylko okresowe, to i gdy zdarzy się większy deszczyk tak kilka milimetrów na m2, to robi się mały krótkotrwały lokalny kataklizm, jakieś podtopione drogi itp. Miasteczko Sierra Gorda leży kilka kilometrów od kopalni i wygląda tak:

Obrazek

Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2015, 2:13 
Offline

Rejestracja: 27 wrz 2014, 4:25
Posty: 765
alaire1 pisze:
bielinek kapusciany pisze:


40 lat ganiał Mojżesz lud wybrany po okolicy pustynnej aż wybrał za ziemię obiecaną piaski bez grama ropy i gazu, jak się nie dziwić, że go do dziś współplemieńcy nienawidzą a ich potomkowie ich.

I jak w takich okolicznosciach w ogóle wspominać o Boku ...



Niech bedzie pochwalony Panie Alaire 1 !

Ales mnie Pan cwieka nabil ... Jak tu Panu odpowiedziec zebys sie Pan nie obrazil :mrgreen:
Otoz Pan Mojzesz dobrze wiedzial dlaczego przez 40 lat snul sie po katach jak smrod po gaciach. A przeciez mogl najkrotsza droga do ziemi obiecanej. I co ciekawe, on ta ziemie zobaczyl ale juz tam nie zamieszkal bo Bog w madrosci swojej powolal go do siebie. I to nie Mojzesz wybral ale Bog wybral miejsce ....Historia ta wielce jest pouczjaca.
Dla mnie Biblia to jedno z arcydziel literatury. Pelen jestem podziwu dla ludzi ktorzy ja pisali.
Bozia nie dala Izraelitom ropy, ani zlota, ani tak na dobra sprawe niczego wartosciowego. I bardzo dobrze. W tym tez jest wielka madrosc
Dala za to na ten przyklad Irakijczykom albo Libijczykom.... No I jak teraz wyglada Irak, Libia a jak Izrael ???
I niech mi Pan saudyjskich przed oczy nie pcha bo oni tam tylko wielbladzice i wielblady molestuja do roboty to maja przyjezdnych
Bogactwem narodu nie sa bowiem rzeczy materialne. Bogactwem narodu sa ludzie, ich pozom etyczny, moralnosc, wyksztalcenie itp pierdolki. Jesli pozostana wierni swojej tradycji podpartej sprytnie religia to ich plemie przetrwa chocby i 2000 lat. Pieknie o tym Aleksander Krawczuk napisal.
Zloto i caly szajs... to tylko pieniadze. Od tego sie glowe na karku ma zeby inni w zebach przyniesli :D
I powiedz Pan ze nie mam racji
AMEN


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2015, 2:14 
Offline

Rejestracja: 27 wrz 2014, 4:25
Posty: 765
ryba pisze:
bielinek kapusciany pisze:

Jak tak dalej pojdzie to rozwaze mozliwosc powrotu do wiary Ojcow !!!
Ten Bog zawsze wydawal mi sie jakis z lekka pierdolniety i ze Go nie ma ale teraz widze ze nie tylko ze JEST i z niego lebski facet.
Na wszelki wypadek przed pojsciem do lozka zmowie dzis pacierz co i Panu radze zrobic !
AMEN

Lepiej nie! Wiele wskazuje na to, że on paciorkowcom najbardziej robi wbrew!



Niech bedzie pochwalony Pani Rybo !
Powoli dochodze do wniosku zw Pan Bog moze byc niewierzacy .... :D
AMEN


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2015, 5:35 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 13:17
Posty: 5232
Teraz nie ma "dziennikarstwa" jest agitacja, nie ma dziennikarza jest agitator. Co mogiśmy się przekonać nawet na tym forum, wersja 0.1.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2015, 9:26 
bielinek kapusciany pisze:
No I jak teraz wyglada Irak, Libia a jak Izrael ???

Bogactwem narodu sa ludzie, ich pozom etyczny, moralnosc, wyksztalcenie itp pierdolki.
AMEN


A kolega to już bardziej nachalnie tej żydowskiej propagandy nie potrafi rozsiewać?

Izraelem żądzi taliban. Kobieta jest własnością swojego męża. Rabin decyduje o wszystkim.
Kobieta nie może się rozwieść z mężem, jeśli mąż jej nie pozwoli a rabin nie przyklepie, bo tam nie ma cywilnych sądów.
A pozwolenie wygląda tak, że mąż ogłasza, że kobieta jest teraz dostępna dla innych mężczyzn.

O kwestii palestyńskiej nawet szkoda wspominać...

A tu zasrany polonusek z czikago o poziomie etycznym i moralności będzie opowiadał.


Na górę
  
 
Post: 29 mar 2015, 10:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2014, 14:41
Posty: 1939
To Wy "Doktorku Agonie" skąd jesteście, że na takiego nie zasranego pozujecie...... 8-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2015, 12:00 
Offline

Rejestracja: 02 wrz 2014, 20:57
Posty: 2067
canislupus pisze:
To Wy "Doktorku Agonie" skąd jesteście, że na takiego nie zasranego pozujecie...... 8-)



nie wiesz ??
to burak z Bezku


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2015, 12:33 
canislupus pisze:
To Wy "Doktorku Agonie" skąd jesteście, że na takiego nie zasranego pozujecie...... 8-)


No i widzisz, pedziu...
Ripostę na własne zaczepki wywalasz a swoje pozbawione treści wypocinki zostawiasz.
Wspaniałe!


Na górę
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1416 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 142  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group