forum.nie.com.pl
http://forum.nie.com.pl/

słodka przekąska z jabłka
http://forum.nie.com.pl/viewtopic.php?f=14&t=801
Strona 4 z 5

Autor:  AGAFIA [ 01 gru 2017, 0:27 ]
Tytuł:  Re: słodka przekąska z jabłka

W Bezdomce byłam. Fajny ser mają, mierzwiony, wprawdzie za kilo coś ponad 40 dychy wychodzi, ale smaczny w chuj jest.
Coś chciałam napisać jeszcze, w nawiązaniu do jaj od chłopa, ale mi umkło.

Autor:  wezyr [ 01 gru 2017, 7:34 ]
Tytuł:  Re: słodka przekąska z jabłka

Jak mu jaja tez serem za cztery dychy śmierdzą, temu chłopu, to niech se umyje.

Autor:  ladaco [ 01 gru 2017, 7:40 ]
Tytuł:  Re: słodka przekąska z jabłka

taki huj jabłek se nahoduje, a potem jaja se robi.

Autor:  Hornet [ 01 gru 2017, 13:12 ]
Tytuł:  Re: słodka przekąska z jabłka

Ja w sprawie banicji niejakiego stanaxa- czy moderator Skorpion 13 banując Stanaxa, działa zgodnie z wytycznymi Redakcji, czy ujebał sobie swoje własne państwo w Państwie i rządzi według widzimisię???
Pytam, bo od dawna wiadomo, że na Forum Tygodnika NIE nie ma banów a w sprawach zmieszania z błotem, proszę chuja, kierujemy sprawę do organów ścigania.
Proszę mnie nie olewać i odpowiedzieć rzeczowo.

Autor:  Hornet [ 01 gru 2017, 13:47 ]
Tytuł:  Re: słodka przekąska z jabłka

zaś matoł się wciął


Ja w sprawie banicji niejakiego stanaxa- czy moderator Skorpion 13 banując Stanaxa, działa zgodnie z wytycznymi Redakcji, czy ujebał sobie swoje własne państwo w Państwie i rządzi według widzimisię???
Pytam, bo od dawna wiadomo, że na Forum Tygodnika NIE nie ma banów a w sprawach zmieszania z błotem, proszę chuja, kierujemy sprawę do organów ścigania.
Proszę mnie nie olewać i odpowiedzieć rzeczowo.

Autor:  st1111 [ 01 gru 2017, 16:06 ]
Tytuł:  Re: słodka przekąska z jabłka

Dlaczego Pan Hornet w temacie o jabłkach wrzuca jakąś politykę-nie można go zbanować?

Autor:  ladaco [ 01 gru 2017, 16:23 ]
Tytuł:  Re: słodka przekąska z jabłka

nie ma takiego wątka, gdzie owad by nie pałał.

Autor:  Hornet [ 01 gru 2017, 16:28 ]
Tytuł:  Re: słodka przekąska z jabłka

Pimpek jest jak azot, pełno dziada wszędzie. :lol: Na każdy post odpisuje we wszystkich działach- wcielenie użytkownika Tygrysy666, który niegdyś, tu na Forum, nawet na własne posty odpisywał w zacietrzewieniu, zwanym Szałem Domowego Prozaika.

Proszę, wpierdalajcie uprzejmie.

Obrazek

Panie Stasiu, proszę wziąć na wynos,

Autor:  st1111 [ 01 gru 2017, 16:49 ]
Tytuł:  Re: słodka przekąska z jabłka

Wyglądają na nabite cukrem-chyba podziękuję.

Autor:  Hornet [ 01 gru 2017, 17:19 ]
Tytuł:  Re: słodka przekąska z jabłka

Nie mam już siły odpowiadać na te posty ale nasunęła mi sie konkluzja-

Prosiak i Pimpek są jak dobry aktor porno- mogą bez zmęczenia pierdolić cały dzień.*









*prawa autorskie zastrzeżone, zakaz powielania na fejsie bo po ryju, dosyc kurwa tego szmuglu w te i nazad.

Strona 4 z 5 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/