forum.nie.com.pl

Forum Tygodnika Nie
Dzisiaj jest 18 mar 2019, 14:51

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5509 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500 ... 551  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: wysypisko
Post: 31 sie 2018, 14:04 
Offline

Rejestracja: 05 cze 2015, 10:58
Posty: 8468
No widzisz, a powinieneś w prasie robić.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31 sie 2018, 14:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2014, 21:29
Posty: 3671
Lokalizacja: 5 księżyc Saturna
Ed Pleva pisze:


Co tam robiłeś?
Co jest po ciemnej stronie?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: wysypisko
Post: 31 sie 2018, 15:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 6:37
Posty: 5264
Lokalizacja: Kongresówka
Cytuj:
Zeby moje, przewaznie zakonczone krzywymi korzeniami, nie nadawaly sie do
ekstrakcji a co dopiero do replantacji. Zrazony do dyplomantow Akademii
Medycznej - pozniej, postanowilem raz skorzystac z gabinetu prywatnego.
Przechodzac ulica, zobaczylem nieco podniszczona tabliczke z napisem "Lekarz
dentysta przyjmuje w godzinach od. do.". Spojrzalem na zegarek. Swietnie. Mam do
zaplombowania gorna trojke. Ide po schodach na pierwsze pietro dostojnej
kamienicy. Drzwi ozdobione mosiezna tabliczka. Dzwonie dzwonkiem, ktory sie
recznie kreci.
- Dluga cisza, po czym slychac jakies szuranie. Ktos zbliza sie z odleglych
pokoi.
- Kto tam?
- Ja do doktora.
Zdumiewajaco dluga pauza.
- Chwileczke.
Szczek zamkow. Drzwi otwiera jakas staruszka. Korytarz ciemny, mieszczanski,
wysoki chyba na cztery metry, liczne drzwi do roznych pokoi.
- Prosze siadac, doktor zaraz pana przyjmie.
Siadam, czekam, rozgladam sie. Ponuro. Macam jezykiem dziure po wypadnietej
plombie w gornej trojce. Slysze jakies szmery z jednego pokoju, jakby
przesuwanie mebli, atmosfera robi sie coraz dziwniejsza. Nagle, otwieraja sie
drzwi i ukazuje sie ta sama staruszka, tylko w bialym kitlu, promienna i jakby
odmlodzona.


http://soc.culture.polish.narkive.com/a ... i-przybora

_________________
Mniej wiesz, krócej będziesz przesłuchiwany.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31 sie 2018, 17:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2014, 20:43
Posty: 5080
anioł tasmański pisze:
Co jest po ciemnej stronie?


Ciemno!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Ślicznotki
Post: 01 wrz 2018, 22:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2014, 1:12
Posty: 6556
Jest w internecie - na raz wszystko a nawet z "pytongiem" w ustach :P

Ty, taki spec w oprogramowaniu i w ogóle, nie potrafisz znaleźć w internecie więcej fotek laski, która ci się podoba? Ja na ten przykład znalazłem fotki... Co tam fotki?! Filmik, na którym dymam swoją nauczycielkę geografii z podstawówki, którego nie kręciłem. Nie kręciłem tylko dlatego, że miałem ręce zajęte trzymaniem jej za pośladki 8-)

https://youtu.be/aC0EYufA4nY Nie ten filmik, ale "geografica" ta :P

_________________
Kobieta mnie bije - nigdy nie należy wierzyć informacjom niezdementowanym.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Ślicznotki
Post: 02 wrz 2018, 6:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2014, 18:41
Posty: 7631
Boszszsz.... - on Ciorbe dymał! :)

_________________
Brak poczucia humoru nie zawsze jest dowodem powagi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Ślicznotki
Post: 02 wrz 2018, 8:14 
Offline

Rejestracja: 22 wrz 2014, 17:53
Posty: 8104
Lokalizacja: Czestochowa.
De gustibus es non ............aaaa! - coloribus też......... ;)
Jeden lubi czekuladkę a drugi, jak mu się nogi pocą.........
Spuśćmy więc zasłonę milczenia na "towar" - jaki kolega bzyka........ :lol:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Ślicznotki
Post: 02 wrz 2018, 8:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2014, 1:12
Posty: 6556
Gdy miałeś 14 ↔ 16 lat tak samo wybrzydzałeś? Bo ja nie.
Wzwód co kwadrans to na urodę nie patrzysz. Aby wilgotna szparka była :P

_________________
Kobieta mnie bije - nigdy nie należy wierzyć informacjom niezdementowanym.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Ślicznotki
Post: 02 wrz 2018, 9:07 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2014, 18:41
Posty: 7631
Ciorba to ma kiszke a nie szparke :)

_________________
Brak poczucia humoru nie zawsze jest dowodem powagi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Ślicznotki
Post: 02 wrz 2018, 13:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2014, 18:51
Posty: 447
stanax pisze:
Jest w internecie - na raz wszystko a nawet z "pytongiem" w ustach :P

Ty, taki spec w oprogramowaniu i w ogóle, nie potrafisz znaleźć w internecie więcej fotek laski, która ci się podoba? Ja na ten przykład znalazłem fotki... Co tam fotki?! Filmik, na którym dymam swoją nauczycielkę geografii z podstawówki, którego nie kręciłem. Nie kręciłem tylko dlatego, że miałem ręce zajęte trzymaniem jej za pośladki 8-)

https://youtu.be/aC0EYufA4nY Nie ten filmik, ale "geografica" ta :P


Wrzuciłem zdjęcie do grafiki google ale znalazło zupełnie inne laski,
może ona nie chce, żebym ją znalazł?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5509 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500 ... 551  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Boruch i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group